donderdag 5 juni 2014

Nieuwe BROCANTE

Ik ben afgelopen weekend in Frankrijk geweest met mijn twee hondjes en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad en heb weer leuke brocante spullen gekocht waar ik erg blij mee ben
Ik laat jullie ook even kennis maken met mijn viervoeters en dat zijn Demy & Lieve die altijd getrouw mee tuffen en struinen dan wel in de buggy want anders worden het lange wandeldagen voor de kleintjes
Ik heb ook weer inkopen gedaan in zo'n heerlijke kaaswinkel!!

Het is geweldig om zo te struinen naar leuke en mooie Brocante spulletjes



Ik laat jullie een beetje mee genieten en heb ook weer overheerlijk gegeten en genoten in Frankrijk en kwam moe maar voldaan weer thuis
                                         
 
Het wordt echt een kijkhuis en wens je veel plezier met winkelen

                                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten