dinsdag 16 september 2014

Wat is Brocante !!!

Mensen vragen mij heel vaak wat is dat toch dat BROCANTE het wordt vaak verward met Antiek maar dat heeft er niets mee te maken, je kan wel een stuk hebben dat er tegenaan zit van 100 jaar.
In tegenstelling tot antiek mogen brocante spullen er doorleefd, versleten en zelfs verweerd eruit zien 
Als je in Frankrijk zelf bent dan zie je dat ook heel vaak met luiken en deuren en het wordt heel veel toegepast op artikelen in Nederland, die dan wel een romantische uitstraling hebben maar niet oud zijn.
En die noemen we NIEUWE BROCANTE
Ik heb een geweldig drieluik gevonden en het ziet er nog heel goed uit en geloof me ik ben er erg trots op.
Het staat toch enorm leuk als je zoiets in je bezit hebt en ik vraag er een leuke prijs voor!!!!
Geloof me maar dit heeft niemand in huis en dit is ECHT OUD BROCANTE
Het heeft zoals ik het zie wel een nieuw verf jasje gekregen en de raampjes zijn gaaf zonder verweerd te zijn.
Blijf lekker mijn blog lezen dan ben je op de hoogte van al het nieuws en abonneer je op mijn nieuwsbrief en neem een kijkje in mijn webwinkel www.brocanteheks.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten